Od chwili wdrożenia strony firma będzie się jednoznacznie z nią kojarzyć. Warto zatem wkroczyć na rynek wirtualny ze skuteczną i dopasowaną witryną, która zapewni promocję marki i w szybki oraz łatwy sposób dotrze do odpowiednio wyselekcjonowanych odbiorców. Posiadanie strony jest odzwierciedleniem istnienia naszego biznesu w wirtualnym świecie. Korzyści płynące z dobrze prosperującej strony są znaczne i występują na różnych płaszczyznach – od przedstawienia oferty, po budowanie świadomości marki.
Przeglądanie stron internetowych za pomocą smartfonów, czy tabletów staje się coraz powszechniejsze, dlatego tak ważna jest ich przejrzystość, prostota i odpowiednie dopasowanie, które zapewni pełen komfort użytkowania. Nie pozwól by klienci, korzystający z tabletu lub smartfona, stracili cierpliwość i uciekli z Twojej strony, zanim ta zdąży się załadować. Problemy z nawigacją i czytelnością witryn niedostosowanych do małych ekranów, powodują utratę sporej części użytkowników, często potencjalnych klientów, co przekłada się na utratę zamówień, a w konsekwencji zysków.
Idealne dopasowanie strony WWW do każdego urządzenia ma kluczowy wpływ na to jak klient ją odbiera. Jeśli jest zainteresowany Twoją ofertą, dojrzewając do zakupu bądź kontaktu, z pewnością przegląda ją wielokrotnie na różnych urządzeniach. Strony responsywne – automatycznie reagują na preferencje użytkownika i dopasowują się do rozmiaru okna urządzenia.
Coraz większa ilość sprzętu z ekranami o rozdzielczości dorównującej komputerom, przekonuje do tworzenia uniwersalnych witryn zbudowanych w technologii RWD, odchodząc od generowania osobnych projektów na urządzenia mobilne. Dzięki takiemu rozwiązaniu układ i treść naszej strony wyświetlane są poprawnie, przy zachowaniu wygody przeglądania, nie tylko w każdej rozdzielczości, ale także na różnych platformach oraz w różnych orientacjach smartfona, czy tabletu. Dzięki temu mamy pewność, że użytkownik wchodząc na naszą stronę internetową nie porzuci jej z powodu braku czytelności.
Na obecnym rynku, wśród mocnej konkurencji i wysokiej świadomości konsumentów, niewyobrażalne jest pominięcie tak istotnego kanału komunikacji z klientem. Szeroka gama urządzeń, a także ich różnorodne rozdzielczości, skłaniają coraz więcej firm do zbudowania strony przy użyciu technologii RWD (Responsive Web Design). Dotychczas, aby strona wyświetlała się poprawnie, konieczne było zbudowanie osobnej wersji – dedykowanej tylko urządzeniom mobilnym. Obecnie, przez wzgląd na coraz lepszą jakość i wielkość rozdzielczości przenośnych urządzeń, jest to problematyczne, czasochłonne, a przede wszystkim pozbawione sensu. Tworzenie stron w technologii responsywnej jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które chcą mieć pewność, że ich strona internetowa dotrze do każdego klienta dopasowując się do jego ekranu.